ترخیص لوازم کشاورزی

ترخیص لوازم کشاورزی

هنگامی که کالا از یک کشور به کشور دیگر منتقل می­شود، یک مرحله وجود دارد که حمل‌ونقل بین‌المللی شما نمی­تواند از آن اجتناب کند. ترخیص لوازم کشاورزی از گمرک عموماً توسط کارشناسان اختصاصی انجام می‌شود، اما آماده‌سازی خوب می‌تواند به شما کمک کند تا از تأخیرهای غیرضروری و ناامیدی جلوگیری کنید. کارشناسان حمل‌ونقل چند بهترین روش را به اشتراک می‌گذارند که امروز می‌توانید برای انجام روند روان انجام دهید.

با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با ترخیص لوازم کشاورزی و جزئیات آن بیشتر آشنا شوید.

شرایط ترخیص لوازم کشاورزی از گمرک

برای کلیه محموله­های کشاورزی جهت ارسال به خارج از کشور، فرستنده (صادرکننده) مسئولیت اطمینان از همراهی اسناد گمرکی لازم با محموله را بر عهده دارد. مدارک مورد نیاز شامل شرح دقیق محتویات محموله و جزئیات ارزش محصول است. این الزامات برای محموله­های هدیه نیز اعمال می­شود.

برای بسته­ ها و نامه­های ارسالی به یک کشور خارجی، ترخیص لوازم کشاورزی از گمرک صادراتی در قیمتی که برای ارسال مرسوله می­پردازید لحاظ می­شود. ممکن است گیرنده مجبور باشد هزینه­ای را برای پردازش گمرکی ترخیص محصولات کشاورزی از گمرک در کشور دریافت کننده بپردازد.

بیشتر بخوانید : ترخیص انواع چسب های صنعتی

 

ترخیص لوازم کشاورزی

پرتکل­های بازرسی برای ترخیص لوازم کشاورزی

قطر چرخش و ترخیص

قطر چرخش و فاصله تراکتورهای چرخ‌دار کشاورزی را اندازه‌گیری می­کند. دور چرخش و قطر کمتر به معنای زمان سریع‌تر بازگشت به مسیر و در نتیجه بهره‌وری بالاتر است. روش­های تعیین شعاع چرخش و ترخیص تراکتورها را پوشش می­دهد.

تست­های برخاستن نیرو

حداکثر توانی را که می­توان از برخاستن قدرت تراکتورهایی که با ظرفیت کامل کار می­کنند به دست آورد را اندازه‌گیری کنید. این مهم است زیرا نشان می­دهد که چقدر کار می­توان در یک دوره زمانی انجام داد و ابزارها و برنامه­های کاربردی مناسب برای یک تراکتور خاص. این آزمایش‌ها همچنین میزان سوخت مصرفی را اندازه‌گیری می­کند.

تست مصرف سوخت

مصرف سوخت تراکتور را پس از کارکردن با ظرفیت کامل یا پس از انجام مقدار مشخصی از کار اندازه‌گیری می­کند. این امر ضروری است زیرا کارایی سوخت تجهیزات را نشان می­دهد.

تست‌های قدرت هیدرولیک

این تست­ها عملکرد سیستم هیدرولیک تجهیزات مزرعه را ارزیابی می­کند. نتایج شامل حداکثر فشار هیدرولیک، سرعت جریان و حداکثر توان موجود است. این نتایج در تعیین مناسب بودن یک سیستم هیدرولیک نصب شده بر روی تراکتور برای کاربردهای خاص ضروری است.

تست بالابر هیدرولیک

این تست­ها با ارزیابی بالابرهای هیدرولیک نصب شده بر روی تراکتورهای کشاورزی می­پردازد. نتایج آزمایش شامل حداکثر توان عمودی در نقطه اتصال پایین، حداکثر برد عمودی بالابر و فاصله نقطه اتصال در پایین­ترین نقطه آن از زمین است. این نتایج توسط کشاورزان در تعیین اینکه کدام تراکتور نیازهای بلند کردن آن­ها را پوشش می­دهد استفاده می­شود.

تست‌های مصرف سوخت و قدرت میل کششی

این تست‌ها توان موجود روی میله کششی را برای کشیدن وسایل به صورت افقی و مصرف سوخت برای چنین فعالیتی را در یک دوره زمانی مشخص اندازه‌گیری می‌کنند. این نتایج آزمایش برای خریداران مهم است زیرا حداکثر ظرفیت بکسل و هزینه یدک کشی تجهیزات را نشان می­دهد.

سرعت ترمز

بررسی زمان مورد نیاز برای توقف کامل حرکت تجهیزات از زمانی که اپراتور روی ترمز می­گذارد. این آزمایش اطمینان حاصل می­کند که سیستم ترمز نصب شده روی تجهیزات برای تحمل حداکثر سرعت و بار آن کافی است.

تست ضد آب

بررسی کنید که تجهیزات مزرعه دارای مکانیسم‌های ضد آب کافی برای محافظت در هنگام استفاده در شالیزار یا سایر محیط­های بسیار مرطوب هستند.

تست لرزش صندلی اپراتور

این ارتعاش کل بدن را که یک اپراتور هنگام اجرا یا کار با تجهیزات در آزمایش تجربه می­کند، اندازه‌گیری می­کند ISO 5007 و ISO 5008 دستورالعمل­هایی را برای تست ارتعاش تراکتورها و تجهیزات مزرعه ارائه می­دهد.

بررسی محیط صندلی اپراتور

این بررسی عملکرد دستگاه­های تهویه مطبوع، گرمایش و تهویه مورد استفاده برای ارائه یک محیط کاری ایده آل و ایمن برای اپراتورها را بررسی می­کند SAE J103 و ISO 14269 روش­های تست عملکرد را برای انواع ابزارهای نصب شده و مورد استفاده در محفظه­های اپراتور پوشش می­دهند.

بررسی کمربند ایمنی

این فرآیند بازرسی انطباق کمربندهای ایمنی با استانداردها را از نظر مکان، موقعیت نسبی، استحکام لنگرگاه و استحکام مجموعه کمربند ایمنی بررسی می­کند SAE J 386 و ISO 3776 آزمایش­ها و دستورالعمل­های این پروتکل را ارائه می­دهند.

ساختار محافظ غلتشی (ROPS)

عملکرد سازه محافظ غلتشی (ROPS)، کابین یا قاب تجهیزات خودکششی را آزمایش می­کند SAE J 2194 و ISO 3463 آزمایش‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی را برای تعیین انطباق با این الزامات پوشش می‌دهند.

روشنایی

نصب چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب، چراغ‌های راهنما، فلاشرها و بازتابنده‌ها را که از نظر تعداد، رنگ، دید در فاصله مشخص و اندازه با مقررات فدرال و ایالتی مطابقت دارند، بررسی کنید.

بازرسی صندلی آموزشی

بررسی کنید که صندلی آموزشی مورد استفاده برای تمرین و نظارت که در داخل کابین محصور تراکتورها قرار دارد با الزامات استاندارد در مورد عملکرد و طراحی مطابقت دارد.ANSI/ASABE AD23205  استاندارد صندلی­های آموزشی است.

ترخیص لوازم کشاورزی

نتیجه

ممنون که تا انتهای این مقاله استفاده کافی را برده باشید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

 

بیشتر بخوانید : ترخیص قطعات یدکی تراکتور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا