از دیگر خدمات برای ترخیص کالا ترخیص عدسی عینک است. عدسی ها اجسامی هستند که می توانند نور را از خود عبور بدهند و بسته به نوع عدسی و شکسته شدن نور در آن ها به دسته های .اگرا و یا همگرا دسته بندی می شوند. درر نظر داشته باشید که عدسی ها دارای انواع شیشه ای و پلاستیکی هستند. در این جا قصد داریم تا بیشتر در مورد این عدسی ها توضیح بدهیم.

ترخیص عدسی و فریم عینک

واردات برای عدسی عینک

 اغلب واردات عدسی عینک از اروپا مثل آلمان، فرانسه، چین، کره، ژاپن انجام می شود. برای وارد کردن عدسی بایستی بر طبق قانون و مقررات عمل نمود تا مجوزاهای لازم را به دست آورد. در صورتی که قوانین و مقررات به درستی رعایت نشوذ برای ترخیص کالا به مشکلات زیادی برخورد خواهید کرد. به علت تغییرات مکرر در بخشنامه ها لازم است تا افرادی که در این زمینه فعال هستند اطلاعات خود را به روز نمایند و یا از مشاوره های افراد متخصص در این زمینه یاری بگیرند.

 درنظر داشته باشید که ترخیص کالا از گمرک از اصلی ترین مراحل واردات کالاها است. این پروسه به قوانین زیادی وابسته است. لازم است که افراد تمام قوانین و تغییراتی که هر ساله در مورد این مقررات وضع می شود را بدانند. زیرا در صورت بی دقتی در مراحل ترخیص کالا مشکلات متعددی گریبانگیر شما می شود. لذا خسارات مالی زیادی برای شما پیش می آید.

شناختن همه قوانین مربوط به انتقال کالاهای وارداتی و آشنایی با نحوه مراحل ترخیص کالا از گمرک برای هر تاجر و بازرگان از اهمیت زیادی برخوردار است. نظر به نشغله های زیادی که برای افراد وجود دارد در امر ترخیص کالا از گمرک باید از کمک شرکت های فعال در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید از تجربیات ارزنده آن ها برخوردار شوید.

 در حقیقت شرکت های زیادی هستند که در زمینه ترخیص عدسی عینک از گمرک فعال هستند و با همه قوانین به خوبی آشنا می باشند. زیرا به دفعات این کار تخصصی راانجام داده اند و این کار را در مرزهای گوناگون انجام داده اند. لذا تجربه کافی در این خصوص دارند. بنابراین می توانند در وقت و هزینه شما بسیار صرفه جویی کنند.

ترخیص عدسی و فریم عینک

مراحل ترخیص عدسی عینک

 پروسه واردات کالا در هر کشور از فعالیت های بسیار مهم در اقتصاد آن کشور محسوب می شود. هر تاجر و بازرگان باید با همه این موارد به خوبی آشنا باشد و بداند که کوچکترین خطا و بی دقتی سبب می شود که کار ترخیص با پیامدهای بد مواجه شود.

 در حقیقت مرحله ترخیص کالا امر پر ریسک و مهم در خصوص تجارت بین الملل است. لازم است که مراحل ترخیص کالا در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

 مراحل ترخیص کالا برایعدسی عینک شامل موارد زیر است:

  • گرفتن پروما و پکینگ لیست
  • گرفتن مجوز برای ثبت سفارش بازرگانی
  • کالاها را باید بیمه کرد
  • هماهنگی برای بازرسی در مقصد و مبدا
  • پرونده سازی برای تخصیص ارز و حواله بانکی
  • ارتباط گرفتن با شرکت های حمل و نقل بین المللی
  • گرفتن سندهای حمل و نقل از شرکت های حمل و نقل
اسکرول به بالا