حمل و نقل کالا و بار از دبی به ایران، یکی از پرکاربردترین روش های واردات کالا به این کشور می باشد. از آنجایی که در این روش نیازی به پرداخت گمرکی نیست، بسیاری از تجار تمایل دارند محموله های خود را از طریق ارسال به ایران از دبی وارد کنند.

واردات کالا از طریق حمل و نقل از دبی به ایران، به راحتی امکان پذیر است. تنها با انتخاب یک شرکت حمل و نقل معتبر و مجرب، می توانید در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه مرسولات خود را از دبی به ایران وارد کنید.

در حال حاضر دبی به یکی از قطب های تجاری در جهان و خاورمیانه تبدیل شده است. از آنجایی که این کشور در مجاورت ایران قرار دارد، فرصت بسیار خوبی برای تجار و بازرگانان است تا فعالیت های تجاری خود را گسترش دهند. اگر می خواهید از چین به دبی کالا وارد کنید و سپس از دبی به ایران حمل کنید و یا می خواهید مستقیما از دبی به ایران کالا وارد نمایید، حمل کالا از دبی به ایران یکی از بهترین گزینه ها برای صرفه جویی در هزینه های شما خواهد بود. در ادامه این مقاله شما را به اختصار با موضوع حمل و نقل از دبی به ایران آشنا می کنیم.

حمل و نقل از دبی به ایران چگونه است؟

برخی بار ها را با قایق جا به جا می کنند. در این روش، ملوانان بارهای شما را از دبی به بنادر جنوبی کشور مانند بوشهر، دیر، گناوه و دلوار با قایق های خود حمل می نمایند. شاید از خود بپرسید که چرا باید از قایق برای حمل و نقل کالاهای خود استفاده کنیم؟

مراحل حمل کالا از دبی به ایران به روش حمل و نقل؟

اگر نمی دانید برای حمل و نقل از دبی به ایران چه کاری انجام دهید، باید به شما بگویم که لازم نیست کاری انجام دهید! برای حمل بار از دبی به ایران کافی است یک شرکت باربری مجرب را انتخاب کنید.

این شرکت ها کالاهای شما را با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن از دبی به ایران حمل می کنند. پس از خرید کالا، شما آن را در اسکله های دبی دریافت کرده و بدون هیچ مشکلی در بنادر جنوبی کشور تحویل می گیرید. همچنین در صورت نیاز، می توانید کالای خود را در هر نقطه از ایران دریافت نمایید. در روش ارسال کالا از دبی به ایران، محدودیتی برای کالاهای وارداتی وجود ندارد. تجار می توانند کلیه محصولات  مجاز در ایران را از این طریق حمل کنند. کالاهایی مانند پوشاک، مواد غذایی، لوازم الکترونیکی، لوازم جانبی خودرو و … از جمله این اقلام هستند.

واردات کالا از دبی

جزئیات ارسال کالا از دبی به ایران

یکی از سوالاتی که در مورد حمل و نقل از دبی به ایران با قایق پرسیده می شود، مدت زمان آن است. در واقع نحوه حمل و نقل کالا به شرایط مختلفی بستگی دارد. حمل و نقل با قایق نیز از این قاعده مستثنی نبوده و عوامل مختلفی در تعیین زمان تحویل و تحویل کالا دخیل هستند.

عواملی که می توانند بر زمان حمل و نقل با قایق تأثیر بگذارند عبارتند از:

  • آب و هوا و شرایط آب و هوایی در دریا
  • سرعت بارگیری در بنادر دبی
  • زمان سفر بین دبی و ایران

واردات کالا از دبی

مراحل ترخیص کالا در ایران

به غیر از مواردی که در بالا ذکر کردیم، سرعت کار و تعداد پرسنل شرکت حمل و نقل انتخابی شما نیز بر زمان تحویل نهایی، روی شما تأثیر می گذارند. حمل و نقل از دبی به ایران، به طور متوسط از یک هفته تا 20 روز طول می کشد.

ممکن است هزینه آن هم برایتان مهم و جالب باشد. اما در واقع هزینه حمل و نقل کالا از دبی به ایران با قایق مانند زمان خود به شرایط و عوامل مختلفی بستگی دارد.

این عوامل عبارتند از:

  • نوع کالای تحویلی
  • ابعاد و وزن محصول
  • ارزش مالی کالا

برای اطلاعات بیشتر و محاسبه دقیق هزینه ارسال کالا از دبی به ایران، می توانید به یک گروه حرفه ای مراجعه کنید.

ارسال کالا از دبی به ایران با لنج، در صورتی که اگر توسط افراد مجرب انجام شود، هزینه های شما را تا حد زیادی کاهش می دهد و باعث سود بیشتر در تجارت می شود.

اسکرول به بالا